Najnowsze artykuły

7 holograficznych pomadek do stosowania w...

Chociaż nie szalejemy z powodu obsesji na punkcie jednorożców, która obecnie krąży w sieci, nie oznacza to, że nie lubimy wprowadzać odrobiny zabawy do...

Czytaj Więcej

Jesteś ciekawa, jakie paznokcie wybrać na rozmowę kwalifikacyjną? Zapytaliśmy menedżerów ds. rekrutacji o ich opinie

@aliciatnails+BYRDIE Przygotowanie do rozmowy o pracę może być nieco przytłaczające. Jak zawsze, chcesz pokazać się z jak najlepszej strony zarówno pod względem osobistym, jak i zawodowym - a dla wielu osób oznacza to, że nie możesz zapomnieć o żadnym szczególe, w tym o opuszkach palców. Niezależnie od tego jaki odcień paznokci wybierzesz, pamiętaj, że nie ma czegoś takiego jak "nieprofesjonalny" wygląd paznokci. Kreatywność i indywidualność są cenione w miejscach pracy, a wykwalifikowany menedżer nie powinien oceniać kandydata po jego paznokciach. Jeśli więc szukasz inspiracji na manicure, który pomoże Ci poczuć się pewną siebie i wypolerowaną, nie szukaj dalej. Poniżej przedstawiamy 15 propozycji paznokci, które możesz założyć na rozmowę kwalifikacyjną i nie tylko. 01 z 10 Paznokcie, które przemawiają do Twojej branży Aby pokazać swoje uznanie dla branży, w której pracujesz, baw się manicurem, który zawiera jakiś element tej pracy. "Jestem menedżerem mediów społecznościowych w akwarium" - mówi Starr, lat 27. "Kiedy zatrudniałam asystenta, przeprowadziłam rozmowę z kandydatką, która miała na paznokciach wzór muszli. Zatrudniłam ją, ponieważ była wykwalifikowana, a nie z powodu jej manicure, ale to sprawiło, że pomyślałam: 'wow, tak bardzo kocha życie morskie, że jest to wszystko na jej paznokciach.'" 02 z 10 Proste odcienie "Celebruję wyrażanie siebie - więc [manicure] nigdy nie wpłynąłby negatywnie na moją decyzję", mówi Charli, 26 lat, dyrektor kreatywny. "Oczywiście zauważyłabym kolory, które byłyby bardziej zgodne z marką, która jest dość androgyniczna. Więc niebieski, czarny lub neutralny zamiast różu, czerwieni lub brokatu natychmiast poczułby się dla mnie 'on brand'." 03 z 10 Ładny pop z folii Jednym ze sposobów na pokazanie, że jesteś gotowa pójść na łatwiznę, jest zrobienie manicure, który pasuje do brandingu firmy. "Nasze logo zawiera te szykowne błyski złota", mówi Elle, 55 lat, pośrednik w handlu nieruchomościami. "Więc zawsze jestem pod wrażeniem kandydatów, którzy włączają trochę kultury naszej firmy do swojego stylu". 04 z 10 Ziemiańska zieleń W psychologii kolorów uważa się, że zieleń wywołuje uczucie spokoju i szczęścia, co czyni ją idealnym odcieniem, aby pokonać przedwstępną tremę. "Paznokcie szefa są w dowolnym kształcie i kolorze, dzięki czemu czujesz się najbardziej pewny siebie", dodaje Nikki, kierownik działu kadr. "Pomaluj swoje paznokcie w sposób, w jaki chcesz być postrzegana - pewna siebie i wartościowa". 05 z 10 Więcej Mauve Mauve pasuje do większości kolorów, w tym do wielu odcieni szminek, co ułatwia koordynację kolorystyczną. "Doceniam wszystko, co świadczy o tym, że kandydat przywiązuje wagę do szczegółów" - mówi June, lat 34, menedżer w Sephora. "Raz przeprowadziłam wywiad z kobietą, która skoordynowała odcień swojego lakieru do paznokci do szminki, i jako osoba z branży kosmetycznej, przemówiło do mnie to, że pomyślała, aby to zrobić". 06 z 10 Gradientowe paznokcie Jeśli zawęziłaś sprawy do konkretnego koloru, ale nie możesz zdecydować się na idealny odcień, gradientowe paznokcie są świetnym sposobem na włączenie wielu odcieni w ramach tej samej rodziny kolorów. "Jako grafik doceniam manicure, który pokazuje, że kandydat ma naturalne oko do kolorów i kompozycji" - mówi Camden, 24. 07 z 10 Francuski z twistem Jeden z menedżerów ds. marketingu przypomina nam, że mniej chodzi o wybrany kolor lub wzór, a bardziej o intencjonalność. "Myślę, że każdy, kto ma zadbane paznokcie, bez względu na kolor, robi na mnie dobre wrażenie" - mówi Kim, 28 lat. "W marketingu celebruje się kreatywność i uważam, że indywidualność też powinna być!". 08 z 10 Czerń północy Pamiętaj, że żaden wzór ani odcień nie jest poza granicami, nawet ciemniejsze odcienie, które mogą nie być tradycyjnie uważane za idealne do rozmów kwalifikacyjnych. "Kiedy przeprowadzam rozmowy kwalifikacyjne, chcesz zobaczyć ich osobowość i dbałość o szczegóły", mówi Merredieth, kierownik butiku. 09 z 10 Geometryczne wzory "Pracuję w branży mody, więc wszystko, co projektujemy i promujemy, jest zgodne z trendami" - mówi Elaine, 35 lat, pracownik wykonawczy butiku internetowego. "Uwielbiam, gdy kandydatki przychodzą w stylach, które sprzedajemy lub w aktualnych manicure. To pokazuje mi, że są podobni do naszych konsumentów, a my chcemy mieć w zespole ludzi, którzy wiedzą, co lubią nasi konsumenci." 10 z 10 Poczuj się silna w czerwieni Solidny czerwony manicure ma wiele cech - jest odważny, pewny siebie i klasyczny. Pokaż, że jesteś liderką w każdym wariancie tego odcienia, który ma tendencję do wywoływania uczucia siły. Jak zrobić sobie idealny manicure w domu